– Sulejman Tihić, predsjednik SDA, na novogodišnjoj konferenciji za štampu, a zatim i u političkom magazinu BHT1 „Crta”, od 29. 12. 2009. godine, naglašava pomoć SDA Islamskoj zajednici, što se može razumjeti i kao davanje nekih nepripadajućih ustupaka Islamskoj zajednici, onoga što ne uživaju druge vjerske zajednice i što nije zakonom regulirano. Takvo stajalište je lišeno svakog kredibiliteta. Zar se SDA nije obraćala muslimanima za podršku na izborima i obećavala da će štiti njihove interese i prava, uključujući i pravo na obnovu vjerskih objekata, razvoj obrazovnih institucija i povratak vakufske imovine, bez obaveze da joj oni budu podanici, dužnici ili da im se to prigovara.
Skandalozna je konstatacija i poređenje Sulejmana Tihića u političkom magazinu BHT1 „Crta” o darovanoj, valjda nezasluženoj, slobodi govora Islamske zajednice kada kaže kako su oni učinili sve da Islamska zajednica ima „potpunu slobodu djelovanja, vjerovatno najveću u svijetu, u mnogim islamskim zemljama daleko je manje te slobode”. Potpuno je iznenađujuća i nevjerovatna spremnost, pa čak i pomisao Sulejmana Tihića da licitira i trguje slobodom i autonomijom Islamske zajednice i da uspoređuje našu dostignutu slobodu i zakonom garantiranu autonomiju sa bilo kakvim diktaturama i režimski kontroliranim vjerskim zajednicama i mišljenjem. Da li je to Tihićeva mjera i standard kada su u pitanju vjerske slobode i potrebe muslimana Bošnjaka i njihovih vjerskih institucija?
Praveći paralelu o slobodi islama u islamskim zemljama, za Islamsku zajednicu je šokantna pomisao da bi Sulejman Tihić, kada bi mogao, bosanskoj ulemi ograničio slobodu mišljenja i govora. Nasreću, bosanska ulema se bori i izborila se za pravo na slobodu mišljenja i govora prije Tihićeve vlasti o čemu svjedoči šehidska ploča u haremu Gazi Husrev-begove medrese. Svršenici Gazi Husrev-begove medrese ponosni su što pripadaju „muslimanskom kulturnom krugu” i pokazanim stupnjem domovinskog patriotizma. Zato je neprihvatljivo da im sada bilo ko osporava pravo na slobodu vjere ili da im omalovažava njihovu ljudsku i patriotsku čast. Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini ne očekuje da joj bilo ko poklanja slobodu, jer sloboda je Božiji dar i prirodno ljudsko pravo.
Sulejman Tihić ima slobodu da pripada ili ne pripada „muslimanskom kulturnom krugu”, ali nema pravo osporavati muslimanima da budu slobodni u svojoj vjeri i na svojoj zemlji. Svako može vjerovati da se putem straha vlast može sačuvati, ali niko nema pravo strah prenosti na Islamsku zajednicu. Islamska zajednica zahtjeva da politički predstavnici poštuju Zakon o slobodi vjere kojeg je Parlament Bosne i Hercegovine usvojio. Islamska zajednica traži da vjerske zajednice i crkve u Bosni i Hercegovini imaju jednaka prava i slobode.
Također, Islamska zajednica traži od Sulejmana Tihića da prestane izvrtati njene stavove ili joj podmetati tuđe, te da prestane manpulirati javnošću u pogledu njenog neprihvatanja kompromitacije muslimana Bošnjaka kako kome na um padne i njenog zahtjeva da se muslimani ne stigmatiziraju i oslobode straha, kaže se u saopćenju Službe za odnose s javnošću Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini..