Asteroid blizu Zemlje!

asteroid_zemlja
Ipak, nema razloga za paniku. Govor je o objektu 2010 AB78, otkrivenog pomoću NASA-inog WISE observatorija koji se nalazi u orbiti oko Zemlje (WISE: Wide-field Infrared Survey Explorer). Trenutno se nalazi na udaljenosti od 158 miliona kilometara od Zemlje. Njegova veličina je procijenjena na 1 kilometar u dijametru, a nalazi se u eliptičnoj orbiti oko Sunca. Posmatrajući određeni dio neba, WISE je primjetio objekat, odnosno njegovu kretnju u odnosu na pozadinske zvijezde koje, radi svoje udaljenosti od nas, izgledaju kao da miruju. Ubrzo su i naučnici pri University of Hawaii potvrdili prisutnost asteroida koristeći optični teleskop stacioniran pod vrhom Mauna Kea.

WISE misija je započela s oficijelnim radom, odnosno observacijama, 14. januara. Njen cilj je detektovanje raznih vrsta objekata u infracrvenom svjetlu, od asteroida do galaksija.
Od WISE-a se očekuje da otkrije oko 100.000 novih, do sada nepoznatih asteroida u našem pojasu asteroida (koji se nalazi između orbita Marsa i Jupitera). Također bi trebao otkriti na stotine objekata koji imaju svoje orbite blizu Zemljine.
Sliku gdje je asteroid označen crvenim možete vidjeti ovdje: http://www.nasa.gov/images/content/418870main_wise20100122-516.jpg