Iftiraš pozicija proizvodi takozvani „refleksioni pritisak“. Oni koji ne ispravljaju desnu nogu vertikalno, oni dobivaju refleksioni pritisak samo na neke dijelove tijela, a ako se noga postavi vertikalno, onda se u tom slučaju tretira: mozak,vrat, grlo, srce, glasne žice, sinusi, dio mozga koji kontroliše hormone i drugi dijelovi tijela. Zato je bolje da koliko god je moguće sjedimo u korektnoj iftiraš poziciji.
Mnogi od nas ne poznaju blagodati sjedenja na namazu u iftiraš poziciji, niti znaju šta to znači za naše zdravlje.
Ako pogledamo na mapu ljudskih refleksa (nerava), kada smo u iftiraš poziciji naše desno stopalo dobiva opterećenje na vrhu, a lijevo stopalo dobiva opterećenje na donjem i srednjem dijelu.
Iftiraš pozicija proizvodi takozvani „refleksioni pritisak“. Oni koji ne ispravljaju desnu nogu vertikalno, oni dobivaju refleksioni pritisak samo na neke dijelove tijela, a ako se noga postavi vertikalno, onda se u tom slučaju tretira: mozak,vrat, grlo, srce, glasne žice, sinusi, dio mozga koji kontroliše hormone i drugi dijelovi tijela. Zato je bolje da koliko god je moguće sjedimo u korektnoj iftiraš poziciji. Ovim postupkom se nadamo da ćemo dobiti nagradu za slijeđenje sunneta Muhammeda, sallAllahu alejhi we sellem, a istovremeno ćemo postići sve zdravstvene koristi ove „indirektne masaže nerava“: vrata, mozga, grla itd.
Od Ebu Hamida es-Sa'idija, radijAllahu anhu, se prenosi da je rekao: “Vidio sam Allahovog Poslanika, sallAllahu alejhi we sellem, da na tešehudu sjedi na lijevoj nozi a desnu drži uspravno.”(Sahihul Buhari)
Pouke iz hadisa:
1. Sunnet je da se sjedi u iftiraš poziciji na prvom tešehudu (sjedenju).
2. Sjediti u iftiraš poziciji je isto tako preporučljivo kada se sjedi između dvije sedžde i poslije podizanja sa druge sedžde (kratko sjedenje prije nego se ustane na drugi rekat)
3. Sjedenje u iftiraš poziciji je sunnet Poslanika, sallAllahu alejhi we sellem. Prakticiranjem sunneta i pozivanjem drugih da ga prakticiraju, dobiva se nagrada od Allaha, dž.š.
4. Slijeđenje Poslanika, sallAllahu alejhi we sellem, sadrži u sebi nur koji nas približava Allahu, dž.š.