Indonezijski biznismen je bacio 100 miliona rupija (10.740 američkih dolara) iz aviona kako bi kao dio marketinškog trika najavio izlazak svoje druge knjige, izjavili su organizatori.
Tung Desem Waringin, autor i motivacijski govornik čija je prva knjiga bila bestseler, široj javnosti je poznat po svojim neuobičajenim marketinškim metodama.
Glasnogovornik događaja Diki Sidik je izjavio da je džakartanska policija odbila izdati dozvolu za održavanje događaja, ali se Tung odlučio za sprovođenje plana u djelo izvan glavnog grada.
„Umjesto trošenja ogromnog novca na neuspješli marketing, bolje je novac dati ljudima“, mišljenja je Sidik.
Milioni Indonežana žive od manje od dva dolara dnevno i ovaj događaj je uslijedio u vrijeme kada je siromašni puk na udaru od povećanja cijena hrane i nafte.
Tung je 2005. godine zajahao konja glavnim ulicama Džakarte, obučen kao jedan od najproslavljeniji ratnih heroja, kako bi najavio izlazak svoje prve knjige, objavio je Reuters.